Fra juli 2018 kan du ikke længere selv vælge mellem den gamle- eller nye AdWords-brugerflade. Det betyder altså, at hvis du ikke allerede har sat dig lidt i ind det nye AdWords design, så du kan navigere rundt uden problemer, så skal du nok begynde og overveje det.

Indtil nu har det været muligt selv at vælge, hvilken AdWords-brugerflade man har fortrukket at arbejdet i, men fra juli 2018 har Google bestemt, at nu bliver den gamle brugerflade ikke længere tilgængelig og derfor tvinges du altså til at benytte den nye.

Hvad er ændret i den nye AdWords-brugerflade?

Google udtaler selv, at der er en række fordele ved den nye brugerflade. Foruden selve det visuelle design, som adskiller sig fra den gamle brugerflade, oplever man nu en brugervenlighed, som skaber hurtigere adgang til de meste anvendte funktioner ud fra din brugeradfærd.

Andre fordele består af nye grafer, rapporteringsværktøjer samt en række eksklusive funktioner, som ikke har været tilgængelig i den gamle brugerflade. Læs meget mere om fordelene og de eksklusive funktioner her:

Så har du ikke stiftet bekendtskab med den nye brugerflade, så kom hellere i gang! Google skærer igennem, og tvinger alle brugere af AdWords til, at anvende den nye AdWords-brugerflade allerede fra juli 2018.

Ønsker du hjælp til håndtering af din AdWords-kampagne?
Så vælg et certificeret bureau som byMedia, Vi er Google Partner.

Kontakt

Thomas Andersen

Direktør & Salgschef, byMedia

[email protected]

+45 30 14 36 01

Skriv til os