Menu
Ring op
Få et uforpligtende tilbud
X

Lad os ringe dig op med et godt tilbud

Vi ringer dig op mellem 10:00-18:00

Facebook retargeting?

Siden Facebook første gang så dagens lys som et social networking tool for personer verden over, er der sket rigtig meget. Fra primært at være et medie brugt af collegestuderende til at være en platform, hvor privatpersoner kunne connecte og interagere med hinanden – til i dag at være en verdensomspændende platform, hvor privatpersoner, organisationer og virksomheder interagerer med hinanden på tværs af sider, grupper osv. Det synes, at det kun er fantasien, der sætter grænser, når vi beskæftiger os med Facebook og markedsføring derigennem.

Hvad er Facebook retargeting?

I 2015 lanceredes således også et remarketing tool – Facebook retargeting. Ved hjælp af retargeting har du muligheden for at fange tidligere besøgende ved hjælp af kampagner, annoncer og deslige. Her får du muligheden for at reklamere i brugernes nyhedsstrøm og derved øge den synlighed, der ellers arbejdes så intensivt på hos langt de fleste moderne virksomheder. Ved hjælp af Facebook retargeting har du muligheden for at vise produktkataloger, tilbudsvarer samt meget mere. Derved giver du også dine kunder en rigtig god grund til at besøge din side og på den måde øge chancerne for salg.

Hvorfor beskæftige sig med Facebook retargeting?

Nu melder det mest åbenlyse spørgsmål sig nok; Hvad får du egentlig ud af Facebook retargeting og hvorfor skal du beskæftige dig med det?

Det er der flere forskellige grunde til. Den allervigtigste er dog, at retargeting er en omkostningseffektiv markedsføringsmetode, der eksisterer i Facebooks eget annoncesystem. Der er således heller ikke en masse fordyrende udgifter til en tredjepart, der skal have en bid af den profit og det mersalg, du opnår igennem en sådan kampagne. Derudover kan du skabe 100 % fokuserede annoncer, der fanger de personer, der allerede har besøgt din side – og derfor også har udvist interesse for dig og dine produkter.

Facebook retargeting

– hvordan?

Undrer du dig lidt over, hvordan du skal gribe det her Facebook retargeting an? Det kan vi godt forstå, for det er nu engang en mere eller mindre teknisk størrelse, der trods alt kræver lidt forståelse for såvel markedsføring som digitale medier.

Facebook retargeting fungerer på den måde, at der indbygges et såkaldt pixel på din hjemmeside eller webshop. Når kunden så besøger din hjemmeside og får vist noget specifikt indhold, så udsendes der et signal til Facebook omkring selv samme. Med adgang til disse data vil Facebook herfra skabe målrettede og ikke mindst personlige annoncer, hvor dine kunder får vist det indhold, de tidligere har vist interesse i.

Således Facebook retargeting!

Vi er byMedia

– DIN specialist i Facebook retargeting!

Hos byMedia står vi klar til at hjælpe dig med alt, der vedrører social media marketing – også Facebook retargeting. Vi er specialister i programmering og digitale løsninger og står klar til at kombinere disse for markedsføring i verdensklasse!

Kunne du tænke dig at høre mere? Så kontakt byMedia allerede i dag og lad os tage en snak om, hvordan retargeting kan se ud for lige netop din virksomhed.

5,0 af 5 stjerner

22 anmeldelser på Facebook

Vores kunder siger

Få et uforpligtende
tilbud inden for få timer






Vi er landsdækkende

Aalborg

København

Aarhus

Odense

Få et uforpligtende tilbud

Lad os ringe dig op med et godt tilbud

Vi ringer dig op mellem 10:00-18:00