Menu
Ring op
Få et uforpligtende tilbud
X

Lad os ringe dig op med et godt tilbud

Vi ringer dig op mellem 10:00-18:00

Hjemmeside analyse

Med stigende krav fra verdens største søgemaskine, Google, bliver det sværere og sværere for virksomheder at befinde sig online. Det gælder sig uanset, om det er i form af hjemmesider og webshops eller om det er igennem sociale medier.

Det er således ikke længere nok at have en enkel hjemmeside, hvorfra der indimellem opdateres nyheder om events, produkter mv. Nej, kravene til søgemaskineoptimering, Google AdWords og en synergi i virksomheders digitale indsats er tårnhøje og de ser ikke ud til at blive mindre lige foreløbig. For at være helt sikker på at have en hjemmeside, der lever op til de skrevne – og uskrevne – regler fra Google, er det derfor en rigtig god idé at få foretaget en hjemmeside analyse jævnligt.

Med en hjemmeside analyse, får du et grundigt indblik i, hvad din nuværende hjemmeside kan, samt hvor den med fordel kan optimeres. Det kan således være alt, lige fra at gøre den mobilvenlig til at implementere SEO eller oprette din allerførste AdWords kampagne. Mulighederne er mange, men én ting er helt sikkert; hvis du vil være en reel medspiller på det digitale verdenskort, er du nødt til at holde din hjemmeside opdateret i forhold til søgemaskinernes strenge krav.

Digitale koncepter i verdensklasse

Hos byMedia leverer vi en lang række digitale koncepter og vi sørger naturligvis altid for at levere løsninger i verdensklasse. Vi tilbyder således at lave en hjemmeside analyse for dig, der måske er i tvivl om, hvorvidt din virksomheds hjemmeside lever op til de krav, der stilles. Et rigtig godt sted at starte er Onlinetjek.dk. Dette er et, af byMedia, udviklet værktøj, hvor du ganske simpelt får et lynhurtigt indblik i, hvor teknisk stærk din hjemmeside egentlig er.

Når vi sammen har fastlagt hjemmesidens styrker og svagheder, sørger vi for, i samarbejde med dig, at udarbejde en konkret strategi for, hvordan hjemmesiden styrkes yderligere. Som et digitalt bureau med erfaring indenfor adskillige digitale discipliner, tilbyder vi derfor at hjælpe dig med alt, lige fra SEO optimering og AdWords kampagner til udvikling af en helt ny hjemmeside i verdens mest anerkendte CMS-system, WordPress.

Responsivt design

Når vi laver en hjemmeside analyse af din hjemmeside, undersøger vi samtidig, om den nuværende side er lavet i et responsivt design. Et responsivt design betyder i bund og grund, at det skal være mobilvenligt – altså at hjemmesiden skal være tilgængelig fra alle enheder, herunder computere, mobiler og tablets. Ved at udvikle hjemmesider i responsivt design, sørger vi altså for at lave hjemmesider, der tilpasses, uanset hvorfra virksomhedens kunder besøger siden.

Brugervenlige oplevelser

Et responsivt design er dog ikke kun til for, at en hjemmeside er lækker at se på, uanset hvorfra den tilgås. Det er naturligvis et plus, men vigtigere er det, at det forbedrer kundernes oplevelser med din hjemmeside/webshop. Både fordi de kan besøge dig fra alskens forskellige enheder, men i lige så høj grad fordi, et responsivt design har en positiv indflydelse på brugervenligheden. Et responsivt design sikrer således, at hjemmesiden er let at navigere på og det sikrer samtidig, at hastigheden ikke påvirkes negativt, afhængig af hvor dine kunder besøger dig.

En anden og mindst lige så vigtig faktor i forhold til at udvikle en hjemmeside med et responsivt design er, at Google med en nylig opdatering er begyndt at belønne de mobilvenlige sider. Det gør de både ved at stemple søgeresultater ”mobilvenlig”, såfremt den pågældende side faktisk er mobilvenlig, men de belønner såmænd også ved at prioritere disse hjemmesider først i et søgeresultat. Det betyder altså, at dine kunder sandsynligvis ikke får øje på dig, hvis du ikke har sørget for, at din hjemmeside er mobilvenlig.

Til tops på Google med SEO og AdWords

En anden – og mindst lige så vigtig – del af den hjemmeside analyse, vi foretager for dig, indebærer, at vi undersøger hvorvidt, hjemmesiden er opsat med henblik på SEO og en eventuel Google AdWords kampagne. Hvor Google AdWords er en rigtig god mulighed for at få endnu flere ”klik” på Google, er SEO – altså søgemaskineoptimering – nærmest essentielt for en moderne hjemmeside. Med en god SEO kampagne, kan du nemlig føle dig helt sikker på at blive vist på en af de allerførste sider i et søgeresultat på Google. Modsat risikerer du at blive tabt i mængden, for faktum er nu engang, at langt de færreste bevæger sig videre end den første – allerhøjest anden eller tredje – side i deres Google søgning.

Professionelle og unikke løsninger

Hos byMedia lever vi af at levere professionelle og personlige løsninger til alle vores kunder. Vi har således ingen standardpakker og hjælper dig naturligvis med at sammensætte et produkt, du er tilfreds med og som du 100 % forstår. Vi sætter kundetilfredshed som vores ypperste målsætning og samarbejder med dig om at nå et slutresultat, der fungerer nu og i lang tid fremover.

Kontakt os allerede i dag på 70 227 725 eller [email protected] for en uforpligtende snak om dine muligheder for en grundig og effektiv hjemmeside analyse!

Vil du være den næste tilfredse kunde?

5,0 af 5 stjerner

22 anmeldelser på Facebook

Vores kunder siger

Restaurant Tabu

Få en gratis rådgivningstime

+45 70 227 725

Book et møde

Vi optimerede webshoppen Krea by Lulu
til at være responsive, hvilket har medført
at salget er steget

Se case

TM Multiservice

Frisør Klip & Form

Få et uforpligtende
tilbud inden for få timer






Vi er landsdækkende

Aalborg

København

Aarhus

Odense

Få et uforpligtende tilbud

Lad os ringe dig op med et godt tilbud

Vi ringer dig op mellem 10:00-18:00