Grafisk Design

Visuel Identitet

NÄ ud til den rette mÄlgruppe af potentielle kunder. FÄ et uforpligtende bud pÄ en skrÊddersyet lÞsning til din virksomhed.

★★★★★ 5 ud af 5 stjerner

Vi hjĂŠlper virksomheder med at anskaffe sig nye kunder
og beholde de nuvĂŠrende.

Scandic IT ApS

Anmeldelse

★★★★★ 5 ud af 5 stjerner
Visuel Identitet
Kundeudtalelse
Scandic IT Aps

De varmeste anbefalinger til BY MEDIA, fra Scandic IT. Alle deadlines blev overholdt og vi har fÄet en enormt moderne og visuelt skarp hjemmeside. Desuden har vi overgivet alt SEO og Google Ads til BY MEDIA og resultaterne har vÊret deciderede mÊrkbare. Bedre SEO bureau findes ikke i Aalborg.

Peter Brix
★ ★ ★ ★ ★ - 5 / 5

Kontakt os

Via kyndig analyse af din virksomhed – kan vi hjĂŠlpe dig pĂ„ vej til at indfri dine mĂ„lsĂŠtninger.

3 gode grunde til at vĂŠlge BY MEDIA.

  • Vi spotter hurtigt, hvilke elementer der skal til for, at blive mere synlig og skabe flere kunder.
  • Du fĂ„r specialiseret rĂ„dgivning til, at gĂžr dit salgs materiel bedre end dine konkurrenters.
  • Vores bureau ligger Ăžverst pĂ„ Google skal vi hjĂŠlp din virksomhed til den bedste rangering pĂ„ Google?
Ja tak, ring mig op

Visuel Identitet

Alle virksomheder har en visuel identitet, store som smÄ. SÄ enkelt kan det siges. En visuel identitet har til formÄl at understÞtte virksomhedens branding og skal derfor sikre, at virksomhedens missioner og visioner stemmer overens med dens grafiske udtryk.

En visuel identitet opbygges overordnet set af fem lige vigtige elementer; logo, farvepallette, illustrationer, typografi og grafisk stil og der mÄ til enhver tid eksistere en helt tydelig synergi imellem de fem. Den visuelle identitet og virksomhedens grafiske udtryk udformes blandt andet af:

Identitet, logo, Website, Webshop og Visitkort.

Et skarpt grafisk udtryk har en markant stĂžrre effekt end andre former for kommunikation. Din virksomheds visuelle identitet indikerer ikke blot niveauet af professionalitet. Det pĂ„virker ogsĂ„ antallet af kunder – isĂŠr dem der kommer tilbage, igen og igen.

I dag bruger et stigende antal virksomheder flere og flere ressourcer pÄ at fÄ designet et unikt logo for pÄ den mÄde at adskille sig fra konkurrenter og det er ikke uden grund. I et overflodssamfund, hvor forbrugerne har magten og udbuddet overstiger efterspÞrgslen, er det helt essentielt, at man som virksomhed forstÄr at adskille sig. Ikke nok med at man skal skabe et unikt produkt.

LĂŠs mere

Man er ogsÄ nÞdt til at formidle sine produkter pÄ en unik mÄde, der fanger forbrugernes opmÊrksomhed.

The Coca Cola Company

Et eksempel pÄ en stÊrk visuel identitet ses hos en virksomhed som The Coca Cola Company. NÄr vi som forbrugere tÊnker pÄ Coca Cola, tÊnker vi som regel ogsÄ pÄ det logo, der siden 1887 har vÊret virksomhedens trademark. Derfor er det ogsÄ de fÊrreste, der er i tvivl, nÄr nogen taler om en Coca Cola.

Modsat lancerede The Coca Cola Company i 1985 ”New Coke”, der i forbrugertests egentlig blev vurderet bedre end den oprindelige Coca Cola. Ændringen af navnet endte dog med at ryste forbrugerne i en sĂ„dan grad, at virksomheden mĂ„tte trĂŠkke ”New Coke” tilbage og i stedet genindfĂžre det oprindelige navn – Coca Cola.

Det kan ofte vĂŠre relevant at gentĂŠnke den visuelle identitet, nĂ„r virksomheden stĂ„r foran stĂžrre eller mindre forandringer. Det kan vĂŠre nye forretningsmĂ„l- eller strategier, selskabsmĂŠssige ĂŠndringer som fusioner og en ĂŠndret konkurrencesituation, lokalt nationalt og internationalt. Det kan dog ogsĂ„ vĂŠre relevant at gentĂŠnke virksomhedens visuelle identitet, hvis den nuvĂŠrende behĂžver en opdatering – det kan vĂŠre, hvis den nuvĂŠrende er forĂŠldet eller ganske enkelt ikke stemmer overens med dine ambitioner.

Man er altsÄ som virksomhed nÞdt til at gÞre sig nogle seriÞse overvejelser, inden man trÊffer beslutninger, der vedrÞrer den visuelle kommunikation. NÄr en nystartet virksomhed skal fastlÊgge sin visuelle identitet har de forskellige valg stor indflydelse pÄ kommende kunders anskuelse af virksomheden og dens produkter.

Ligeledes kan det skabe udfordringer, nÄr en etableret virksomhed foretager Êndringer i sin visuelle identitet. Det kan blandt andet medfÞre forvirring iblandt virksomhedens eksisterende netvÊrk. Derfor er det ogsÄ sÄ vigtigt, at man som virksomhed sÞrger for at alliere sig med et dygtigt team, der forstÄr at omsÊtte virksomhedens Þnsker og idéer.

Hos byMedia hjĂŠlper vi din virksomhed med at udtĂŠnke dens visuelle identitet, hvad enten den skal defineres eller blot gentĂŠnkes. Med den viden leverer vi, i samarbejde med vores dygtige team, gennemfĂžrte hjemmesider, webshops og digital markedsfĂžring til alle typer virksomheder og alle slags brancher.

Med afsÊt i jeres Þnsker og idéer, skaber vi en rÞd trÄd i den visuelle identitet, designer og udvikler digitale lÞsninger og fungerer som sparringspartner, nÄr strategi, tanker og drÞmme skal fra tegnebrÊttet og ud i virkeligheden.

Vi skaber vÊrdi for din virksomhed. Det gÞr vi ved at skabe et klart visuelt udtryk for pÄ den mÄde ogsÄ at skabe en positiv kundeoplevelse for din virksomheds kunder. Med udgangspunkt i jeres behov og Þnsker leverer vi et professionelt udtryk, sÄ folk husker dig.

Kontakt byMedia og hĂžr nĂŠrmere om dine muligheder for unik, visuel identitet – til gavn for din succes i dit nĂŠromrĂ„de.

Succes med Grafisk Design

Lad BY MEDIA forvandle dine online muligheder til mÊrkbare resultater og sÄledes skabe eksponering til din virksomhed.

★★★★★ 5 ud af 5 stjerner

Eksponering

Vi skaber eksponering til din virksomhed via visuel design og markedsfÞring. Du kan nÄ i mÄl med din mÄlsÊtning for din virksomhed.

BY MEDIA guider dig igennem junglen af valmuligheder – vi végter gennemsigthed hþjt. Lad os guide dig helt uforpligtende og komme med et udspil til en strategiplan, som skaber yderligere vékst for din virksomhed.

Ja tak, hjĂŠlp mig videre

Vores certificeringer og partnere

Google Ads Bureau